torsdag 4 september 2008

Julskiva

4/9 -08
Jag vet, det är heeelt galet att börja tänka på Julen nu.
Men jag satt och bläddrade i min kalender igår kväll och insåg att det är bara tre månader kvar innan julmusiken ska klinga ur cd-spelarn på jobbet.
Innan dess så ska det vara höstjippon, VIP-kvällar och annat skoj i butiken, och dessutom ska vi flytta.
Det ska packas, rensas och städas hemma och helt plötsligt kommer december vara här och då får jag stå där i butiken (7-8 timmar om dagen heeela december) och lyssna på alla dessa överkäcka julskivor om och om igen.
Jag pallar inte en december till med samma skivor. Det finns inte ens en random-knapp på spelarn, så jag vet exakt vilka låtar som kommer efter varandra också, panik!
Jag har insett att jag måste göra en egen skiva med typ 100 låtar på så att det inte går att tröttna. Det kommer väl ta tid så jag får ju helt enkelt börja nu.

1 kommentar:

Annapanna sa...

Inte tänka på julen ännu! Vi måste njuta av hösten först! Mmmm..... I LOVE HÖST!