måndag 15 september 2008

Usch, jag är helt skakis fortfarande...

15/9 -08
Uuuusch!
Jag har precis kört på en räv!
Det var skitläskigt och hemskt.
Det var på en 70-sträcka, så det blev ändå en rejäl smäll.
Jag gick ur och kollade och den låg helt snevriden och stilla med ansiktet neråt. Jag tog inte i den, men den såg inte ut att andas, och jag tittade länge.
Jag blev helt chockad och började gråta, det var jättehemskt...
J ska åka och spela innebandy nu så jag bad honom att åka förbi en gång till för att vi ska vara säkra på att den verkligen inte lever.

4 kommentarer:

Annapanna sa...

Men fy vad hemskt vännen!! Jag hade också börjat gråta... =(

Jenny sa...

J var förbi och kollade igen, och den var död i alla fall... Det hade varit fruktansvärt om den inte hade legat kvar.

Anonym sa...

Oj, vännen!
Ajdå:(

Men du, se det såhär:

Det är inte sommar längre, vilket gör att du inte behöver gå runt med vetskapen om att du har kört på en mamma som har ett gryt fullt med hungriga ungar, som nu kommer att svälta till döds...

Anonym sa...

Nej, FY Sara...

Vilken hemsk kompis jag är. Men du vet ju hur jag känner för djur, så du vet att jag förstår din skakiga känsla.

Puss