fredag 12 september 2008

Aaaaarg!

12/9 -08
Jag är så jävla, jävla arg!
Igår rånades min granne (Pressbyrån).
Det var en stenhög kille på 22 år som hade viftat omkring med en kniv.
Tjejen som stod i kassan var en gullig, tanig liten 18-åring.
Han fick inte med sig några kontanter då Pressbyrån har tidlås på pengarna. Det han fick med sig var lite cigaretter...
Lyckat!
Nu är den här söta lilla tjejen skadad för livet.
Hon kände igen killen som tydligen bor i Kungsängen. Han hade dessutom varit där en halvtimme innan och kollat av läget antagligen, i samma kläder som han hade när han rånade stället. Han hade en rånarluva på sig under själva "tillslaget" dock.
Tjejen stod och grät, men hade Polisen i luren samtidigt som hon blev rånad och killen hade inte lagt märke till det ens. Tur i oturen att han var så hög.
Han hade lugnt och stilla plockat ner "sina" cigg i en påse och sedan knatat ut ur butiken i godan ro utan att ens lägga märke till folksamlingen utanför. Klockan var vid 18-19 och då är det ganska bra rusning på Pressbyrån.
Polisen tog honom samma kväll.
Det känns så jävla onödigt bara! Jag blir helt matt, vad är det för feeel på folk?!
Nu ska den här tjejen bära med sig den här upplevelsen genom livet och killen som SÄKERT fortsätter att knarka vet knappt att han gjorde det.
Aaaaarg!

3 kommentarer:

Annapanna sa...

Usch vad hemskt! Du får passa dig så du inte får besök hos dig...

Jenny sa...

Jag säger bara det: Dom skulle bara våga klampa in här och tro att dom kan ta mina pengar som jag står och sliter ihop här helt själv varenda jävla dag! Jävla parasiter! Skaffa ett liv för i helvete!

Puh... det fanns nog lite uppbyggd ilska i min lilla förkylda kropp...

Tack sötis för omtanken! =0)

Catherine sa...

Tragisk idiotetr finns det gott om"

kram kram

Catherine