onsdag 10 september 2008

Uppdatering

Mitt hjärta blöder!
Jag skulle så gärna vilja hjälpa till jag med!

Kopierat från matte Sigrids blogg:
"Uppdatering
Klockan är 15 och vi har varit ute och letat sen 6 imorse utan någon som helst framgång. Ingen har sett eller hört någonting, varken polis, djursjukhus eller privatpersoner. Många ringer och sms:ar och undrar var de kan hjälpa till och leta någonstans men jag vet inte själv längre. Närområdet är finkammat så där tror jag inte hon finns. Hon skulle kunna vara nästan var som helst vid det här laget så vi är jätteglada över alla ögon som hålls öppna i framförallt Solna/Norra Vasastan. Lappar är uppsatta i området där hon försvann men det kan alltid bli fler.

TACK alla ni som hjälper till och letar efter Aika eller bara visar ert stöd. Ni är helt otroliga!"

Inga kommentarer: