lördag 13 september 2008

Ahtjooo!

13/9 -08
Står på jobbet och snorar.
Jag var faktiskt inte alls sugen på att gå till jobbet idag. Jag känner aldrig så! Jag tycker att jag har ett jättekul jobb (även om det kan vara tunga dagar ibland) och känner aldrig att det är jobbigt att ta mig hit.

Idag är det "Fest i byn" i Bro. Det är en dag med en massa events i centrum som "firas" en gång om året. Mest för barnen antar jag, har ju aldrig varit där eftersom jag alltid jobbar på lördagarna.
Just denna gång så är det "Hundens dag" inbakat i Fest i Byn. Kennelklubben skulle bl a ha Freestyle- och lydnadsuppvisning, mina två favoriter... det hade jag verkligen velat se.
Men, men... jag jobbar på... står här i min ensamhet eftersom alla är i Bro idag... tycker inte alls synd om mig själv... *snörvel*

Imorgon har vi bestämt att vi ska ta oss in till Drottningholm så att vovvarna får racea av sig ordentligt. Jag har verkligen inte orkat aktivera dom den här veckan och sedan är det så kul att se när dom leker och busar runt.

Inga kommentarer: