tisdag 16 september 2008

När jag blir frisk, då...

16/9 -08
Snorar och nyser fortfarande.
Känner mig inte lika febrig, men kroppen är inte som den ska.
Jag blir anfådd bara av att sätta på mig skorna på morgonen.
När jag känner mig fit for fight igen så ska jag ta med vovvarna på riktiga power walkar. Både jag och vovvarna har blivit lite pluffsiga av semester och förkylning...
Igår var jag och J och kollade in vårt nya område i Kallhäll, ännu en gång. Det är så fint!
Det finns ett elljusspår precis utanför vår nya dörr. Det var en superskön slinga som tog ungefär en timme att gå (förkylningsgå = slow motion) och sedan fanns det en längre slinga också, perfekt! Både jag och J kände oss till och med inspirerade att jogga där ute i skogen (vilket vi inte gjorde och aldrig kommer göra, men ändå)
Nu är det bara att bunkra upp med:


och hoppas att förkylningen går över snabbt.
Jag känner mig superladdad fast jag knappt har kraft till att stå upp ens.

Inga kommentarer: