torsdag 24 april 2008

Förbannade parasiter

24/4 -08
Vi hade "påhälsning" i centrum igår.
Jag är inte säker på om någon blev bestulen på något, men jag (fördomsfull som jag är) kan nästan sätta pengar på att det var det.
Det var några smutsiga kvinnor i långa kjolar som zick-zackade över centrumet i Kungsängen.
De var inne i en butik och skulle "köpa" saker för en guldkedja...
Hos mig var de aldrig inne, men efter det här så satte jag upp en liten "skylt" på min dörr.

Jag har ett klistermärke på dörren som ser ut ungefär så här,



och över det satte jag min skylt.
De som inte kan läsa får skylla sig själva...

3 kommentarer:

Anonym sa...

MMMM är inte heller så förtjust i dessa människor!
Cathy

Anonym sa...

Katter då? Är katter också välkomna?

Du är så fin.
Puss puss

Jenny sa...

Så klart att katter är välkomna!
Speciellt siameser ;0)
Tyvärr så kan jag inte garantera deras säkerhet med Jessie i butiken...
Men välkomna i alla fall!