fredag 2 maj 2008

Väääldigt upptagen!

1/5 -08
Ja, jag ser att jag har haft mycket att göra när jag inte har uppdaterat bloggen på länge.
Under förra veckan satte jag inte på datorn ens på tre dagar...
Det har varit jättemycket att göra i butiken och det är jag väldigt tacksam för.
Jag känner mig lite sliten, men jag är glad och tacksam.

Idag fick jag sovmorgon för första gången på tre månader tror jag, heeelt underbart.
Medan J tog vovvarna på "morgonpromenad" (kl.11.30) så fixade jag frukost på balkongen. Det var strålande sol.

J har varit iväg hela da'n och jag och vovvarna har legat i soffan ända tills typ kl.20 när jag insåg att jag behövde middag.
Helt sjukt, jag har inte haft en så'n här slappdag på jag vet inte hur länge, men jag behövde det verkligen.
Nu känner jag mig laddad för att ta mig an fredag och lördag på jobbet igen, men jag får nog gå och nana nu då också.

Inga kommentarer: