måndag 14 april 2008

Tjejkväll rockar!

14/4 -08
I lördags efter jobbet åkte jag in till stan till min allra bästaste kompis.
Hon hade bjudit in lite tjejer på ost, kex och vin.
Vi var fem st och det var så himla trevligt!
Vi satt och snackade heeela kvällen.
Da'n efter så hade jag träningsvärk i magen för att jag hade skrattat så mycket.
(Det säger ju väldigt mycket om kvällen, men även mycket om hur otränad jag faktiskt är...)
Självklart blev det utgång efteråt så det blev en sen kväll.
Det var riktigt lyckat, repris på den tack!

Jag sov inne hos min vän.
Det tar hur lång tid som helst att ta sig hem från stan på natten.
När jag klev av tåget hemma så stod J där i lite duggregn med vovvarna. Jag blev så glad!
Vovvarna vifftade på svansarna och J vinkade, mina älsklingar!
Det är jättekul att parta i stan, men det är rätt mysigt att komma hem igen till mina sötisar också.

Pappa kom hem från sjukan i lördags.
Han har ont, men han mår bra.
Det är inte så konstigt att han har ont, läkarna har ju rört runt i hela hans mage.
Vi tog en liten promenad med vovvarna och hälsade på igår.
Det blev bara en fika sen gick vi hem igen, jag kände att jag var lite trött i ögat...

Inga kommentarer: