torsdag 24 april 2008

Vååår!

24/4 -08
Oftast när jag ska gå upp på morgonen så känner jag mig som världens tröttaste tjej.
För det mesta så vaknar jag nog egentligen inte till förrän jag har kommit halv-vägs på morgonpromenaden med vovvarna.
Men när det är vår, som det faktiskt är idag, så känns livet bara sååå mycket lättare.
Bara det att jag inte behöver bylsa på mig vinterjacka, mössa och vantar är ju underbart.
ALLT känns liksom lättare.
Jag kan till och med "ta" det att min allra bästaste kompis åker till Hawaii i tre veckor idag. Det är lugnt, vi har ju svensk vår hemma. Fåglarna kvittrar, solen skiner och himlen är blå.

Jag lägger in några sköna bilder på mig och vovvarna från i söndags.
Jag och Joey sitter och solar på balkongen.


Joey är så söt! Han kommer och kryper upp i knät hel själv, vill bara vara nära...


Här är vår fina prinsessa i solen.



2 kommentarer:

Anonym sa...

ÅÅååååhh, vad härligt ni har det.
Mysiga, mysiga djur!

Puss mitt lilla ensamma-utandinbästavän-hjärta!

Anonym sa...

Vad härligt det ser ut!
Kram
Cathy