måndag 7 april 2008

Överallt och ingenstans

7/4 -08
Fick sms av mamma på förmiddagen:
"Pappa är opererad och på väg till uppvaket. Gick bra, inga överraskningar sa läkar'n."
Det kändes bra. Imorgon ska vi åka och hälsa på.
Han sa att han kanske inte orkar så mycket, men han får liksom inte välja vi kommer ändå.
Vi begär inte att han ska ta med oss på en rundtur på sjukhuset direkt, vi vill ju bara kjamas lite.

Idag har jag varit överallt tror jag.
Jag började i Bromma i den nya djuraffären, där finns det saker som inte finns i Barkarby bl a. fina halsband.
Pep iväg till Sundbyberg och Åhléns, köpte sköna underkläder.
Efter det Jakobsberg centrum för att upptäcka att affären jag skulle till har upphört (Body Shop). Tog Hemtex istället, nya lakan på rea.
Iväg till Barkarby och djuraffären där, då fodret jag skulle ha inte fanns i Bromma.
Köpte ett par skor på 5 min för 249,- på Skopunkten, Stäket för att handla mat och sedan hem.

Tre timmar och fleeera kronor fattigare så var jag hemma igen.
Åt lunch, beställde lite varor till butiken och tog en prommis med vovvarna.
Sedan bar det av till revisorn för att "kolla tempen" på företaget (det såg bra ut).
Joey har suttit som ett klistermärke på mig under hela kvällen nu.
Han tycker nog att jag har varit borta för länge idag. Vi brukar ju liksom nästan alltid sitta ihop.


En bild kanske innan vi kastar er till hajarna?


Sen var det kört.


"Titta vad jag har!"


Jessie tyckte att de gamla grejerna fungerade alldeles utmärkt att leka med.


Mina superbilliga skor.
Bra med låg klack då kan jag jobba i dem också.


Trött kille...


Imorgon blir det bara ett stopp på förmiddagen, sedan ska vi sitta ihop tills kvällen Joey.

Inga kommentarer: