tisdag 6 april 2010

Sicken helg!

I fredags var det lite tråkigt väder på fjället med lite snöfall och dimma men det blev några åk i alla fall.
Lördagen däremot var riktigt skön med sol och värme, då åkte vi mycket (lite mer än vad min otränade kropp egentligen klarade av hi, hi). Men, vad kul det var!
J som inte kunde åka alls eftersom han har stukat foten, servade med lunch både på fredagen och lördagen.

Gänget.

Pannan och jag.

Våra rides.
Det gick faktiskt riktigt bra att åka men jag behöver nog nya boots snart...
På påskafton blev det påskmiddag med sill, ägg, potäter och en massa gott.

På vägen hem till Stockholm såg vi renar, massor.

Det var första gången jag såg renar "live". Mysigt!

Jag var och hämtade vovvarna hos J's bror på söndagkvällen. Dom verkar ha haft en kul helg dom också. Igår låg dom och snusade hela dagen.
Nu är det bara att köra på på jobbet igen.
Som ett härligt minne av helgen sitter träningsvärken kvar i lår och vader och rygg och armar. Men det var helt klart värt det.
Tack fina, fina vänner för en supermysig helg!

1 kommentar:

Sara sa...

Så himla mysigt!
Vilken härlig helg ni måste ha haft era lyllosar. Men det unnar jag er.
Puss min fina böna