söndag 18 april 2010

Pinscherträff

J åkte till Sälen på "kickoff-konferens-teambuilding" i torsdags så jag har varit solokvist med vovvarna hela helgen.
Det har varit JÄTTEtråkigt men jag kände ändå att det var rätt skönt.
Ibland behöver man ha tråkigt för att kunna uppskatta det man har bättre.
Jag har ju jobbat som vanligt så helgen sprang ju på rätt snabbt ändå.

Idag tog jag med mamma och pappa till Kungsbyn där det var pinscherträff.
Det var hur mysigt som helst. Det kom en liten regnskur som varade i max 5 min och då hoppade vi in i bilen, men annars var det bra väder.
Både Jessie och Joey tyckte att det var kul tror jag. Jessie brukar inte leka överhuvudtaget men idag var det till och med hon som tog initiativet, det var kul att se.
Hon har bott hos oss i ungefär 2 1/2 år nu och vi tycker att hon bara blir mer och mer öppen och livlig och... pinscher. Det känns bra.

Jag ser fram emot våren när Bygdens Mat har öppet och man kan låta vovvarna rejsa galet och sedan ta en fika i solen. Det tar ju nästan en timme att köra så nästa gång måste det bli matpaus också. =0)
Joey i mitten.

En massa mysiga hundar och människor.

Åh.... Jättesöt åsna!

Inga kommentarer: