fredag 30 januari 2009

Jag har blivit utmanad...

30/1 -09
... två gånger också.
Jag är inne och uppdaterar alldeles för sällan.

Här är den första utmaningen från min vän Caroline:
“Ta det fjärde kortet i den fjärde fotomappen och berätta om det….”

Det här är vår första egna tvättmaskin.
Jag vet att det är knasigt att ta kort på tvätten, men det var verkligen helt underbart att får en alldeles egen tvättmaskin så jag ville föreviga det.
Vi köpte även en diskmaskin samtidigt, så jag tyckte att vi fick det superlyxigt i lägenheten.


Här är den andra utmaningen:
"Bildmapp 6, Bild 6, Utmana 6 nya"

Ha, ha, ha!
Ja, det är ju det här som är mitt liv.
Det här är ett kort från butiken, det var precis när vi skulle öppna 2007 i februari.
Jag, sambon och familjen fick i ordning i butiken på fem dagar. Vi jobbade tidig morgon till sen natt med att packa och hänga upp kläder, snickra skyltfönster osv.
Man undrar ju hur det gick till egentligen...
Jag vet inte om jag har tackat ordentligt för all hjälp jag fick då, om inte: Supertack mina fina älsklingar!!!

Vi klämde även in "Anna & Anna= 60år"- kalaset och hur vi orkade det är också ett mysterium...

Inga kommentarer: