måndag 26 januari 2009

My Toyota is fantastic

26/1 -09
Jag har äntligen fått min underbara jättefina bil lagad.
Kom på att jag, sedan jag köpte bilen har kört den mer när den har varit trasig än när den har varit hel, knasigt.
Men nu är den hel igen! Tjohooo! Åh, den är så fiiin!

Annars rullar väl livet på.
Det jobbas lite för mycket, som vanligt, men det är ju livet jag har valt.
Jag passar hus och katter för min underbara frisörvän som är på semester en vecka till.
Tissarna är sååå mysiga.
Det märks att dom inte får kela lika mycket som dom brukar. Den ena speciellt kommer verkligen och attack-kelar när jag tittar förbi, sötisar.

J var på kryssning fredag till lördag så jag var solokvist på fredagkväll. Det var ganska skönt faktiskt. Jag har haft lite feber och jag började nog känna av det redan i fredags, rätt seg.
Jobbade i lördags och på kvällen kom J hem efter att han hade plockat upp Annapanna från stan. Jag hade lovat att hämta hennes Starsky från Arlanda på kvällen, så det blev en lugn kväll med mat och godis framför tv:n.

Igår tog vi en tur i skogen med vovvarna men sedan var det soffan som gällde hela dagen och kvällen, skönt. Pizza till middag.

Veckan fortsätter med kattvakteri och jobb. På onsdag så ska jag hämta upp mina "tant-prylar" som jag beställde på Tupperware-partyt.

Dags för sängen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att bilen äntligen är hel.

Se min blogg för du har fått en utmaning...men jag förstår om du inte har tid. Kram Kram

Anonym sa...

Hello vännen

Jobbiga jag kommer m utmaning nr. 2

Kramar