fredag 6 februari 2009

Kalashelg!

6/2 -09
Trött idag, som vanligt i och för sig...
J's chef lånade vår soffa natten till idag.
För att han skulle slippa vovvarna, som mycket väl kan hoppa upp rakt i magen på en när man sover så hade vi dom inne i sovrummet med oss.
Joey har promenerat omkring i sängen heeela natten känns det som.
Han vill gärna ligga nära (på mig) men han blir väldigt lätt rastlös och måste byta ställing eller läge.
Han vill ligga under täcket och sedan ångrar han sig och kryper ut, men sedan vill han in under täcket igen.
Jag har inte riktigt fått min skönhetssömn inatt känner jag och kommer mycket väl ihåg varför vi bestämde att vovvarna inte skulle sova med oss längre.

Imorgon blir det kalas för Annavirrpanna och Starsky som har fyllt år i veckan.
Det var så längesen jag och J var ute tillsammans, det ska bli riktigt skoj!

På söndag blir det (förhoppningsvis) en lite lugnare tillställning när min underbara lilla sötunge (gudmor som jag är) har 3 årskalas.

Och på måndag väntar Modecentret i Järla sjö på mig (bara mig och ingen annan) där jag ska lägga ordrar inför nästa höst.

Hoppas att helgen blir toppen för oss alla!

Inga kommentarer: