lördag 10 januari 2009

Fredagsmys

Klockan är alldeles för mycket på natten igen...
Det blev en riktigt skön och mysig kväll hemma med familjen (J och vovvarna).
Fredagsmys- revben, bröd, ost, chips, dip, räkor, räkröra, folköl och tv precis vad jag behövde.
Sitter nu i soffan och är alldeles för mätt och trött för att gå och lägga mig.
Jag ska göra ett ryck för imorgon är det jobb igen.

På söndag ska jag hämta energi.
Jag ska gå på Tupperware-party!
Fick ju ganska snabbt höra att det är då man är tant, men jag bryr mig faktiskt inte om det, det ska bli så himla kul.
Jag har nämligen aldrig varit på något så'nt party någon gång.
Tack snälla P för inbjudan, ser fram emot ljus-partyt också =0)

Efter denna nya upplevelse ska jag till min underbara frisörkompis och fixa håret, på en söndag.
Det är så himla lyxigt!

Näpp, dags för sängen!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, visst är vi värda det.
Dessutom är du vacker som ett konstverk... Puss

Annapanna sa...

Härligt och bli tillfixad! Jag ska till Monica i Bålsta på måndag för klipp. Ska bli så skönt!
Sen ska blekmedlet i BARA för att du sa att jag skulle ha den färgen! =)

Trevlig helg!
PÖZZ!

Anonym sa...

Hello!

God fortsättning på dig/er!
Hoppas du inte stressar alldeles för mycket, det är det inte värt men föstår att det är mycket när det är ditt eget. Jag söker nytt fortfarande ;-) heheh
kram kram
Cathy