torsdag 8 januari 2009

Re: Kommentarer

8/1 -09
Åh, vilka fina vänner jag har!I löv ju!
Det hade så klart varit hemskt trevligt med en lördag att bara vara ledig på, men jag har inte ro i kroppen till det just nu.
Låter konstigt (och dumt) jag vet, men jag kan liksom inte få något vettigt gjort på en lördag.

Jag skulle vilja pricka av lite grejer från "to-do"-listan under veckan för att kunna pusta ut lite på helgen och få ledigt "på riktigt" då.
Jag tycker egentligen inte att det är jobbigt att jobba på lördagarna, det är till och med rätt mysigt. Kortare arbetstid och folk är liksom mer avslappnade och är mer ute och strosar då.

Jag behöver egentligen ha hjälp på måndagar helst, eller en veckodag i alla fall. Jag har så mycket som jag inte hinner på veckorna (ringa telefonsamtal, banken osv) och det går inte att fixa på helgen, varken banken eller mina leverantörer jobbar på helgerna...
Jag kan inte ens gå till naprapaten på lördagarna.
Dagens i-landsproblem jag vet! =0D

Jag har kanske en tjej som kan vara aktuell för jobbet, men jag vågar inte säga för mycket än.
Fortsättning följer...

Inga kommentarer: