tisdag 30 december 2008

2008

30/12 -08
Wow, 30 dec redan!
Det här året har gått så himla fort.
Man brukar ju säga att tiden går fort när man har roligt och det har jag haft.
Jag har firat brudpar, 80-, 60- och 30-åringar, haft en partyhelg med mina sköna bönor, jag lyckades pricka in min enda riktiga semestervecka precis när det var som varmast i somras, mysdag på Sandhamn, kräftskivor med nära och kära, tjejträff, köpt ny bil och ny lägenhet.
Jag har säkert glömt hälften =0) men roligt har det varit.

Just det här året har inte bara varit roligt.
Vi fick veta att pappa har cancer och lilla Amelia bestämde sig för att det inte var dags att landa på jorden än.
Joey blev dålig och hamnade på djursjukhus under tre dagar.
Pappa är ok, cellgifter är inte alls särskilt snällt mot kroppen men jag tror verkligen att vi kommer ta oss igenom det här.
Ja, och Amelia... vad ska man säga... Du fattas oss!

"Life is a rollercoaster, just gotta ride it."
Ibland är det bara att hänga med på turen skrattandes med händerna i luften och ibland känns det skakigt och man mår illa, men turen och livet går vidare ändå.
Dags för 2009!

Inga kommentarer: