torsdag 18 december 2008

Lugg i alla fall =0)

Jag pratade med en väldigt go' vän igår, vi hörs alldeles för sällan.
Hon sa i alla fall bl a att hon tyckte att jag var så fin i håret när jag klippte min lugg själv.
Då hon är frisör så kändes ju det väldigt trevlig att höra.
Jag brukade klippa den snett.

Jag har ju varit inne på att klippa lugg och för ett tag sedan så gjorde faktiskt min andra fina frisörvän det på mig.
Jag ångrade mig da'n efter och bestämde mig för att inte göra om det på väldigt länge...
Men hon klippte ju rakt, jag tror att det var det som var problemet.

Jag bestämde mig i alla fall för att klippa lugg i morse (tyckte väl att jag hade alldeles för mycket tid över på morgonkvisten) och nu tycker jag nog att jag känner ihåg mig bättre. =0)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Snyggt m lugg!!! Lyllos som har rakt hår.

Skulle så gärna vilja se ite bilder från lägenheten!!

Hoppas ni får en mysig jul och kanske du får tid att stressa ner lite för en gång skull.

Gog Jul kramar/ Carline

Anonym sa...

Snyggt m lugg!!! Lyllos som har rakt hår.

Skulle så gärna vilja se ite bilder från lägenheten!!

Hoppas ni får en mysig jul och kanske du får tid att stressa ner lite för en gång skull.

Gog Jul kramar/ Carline

Anonym sa...

Ojsan....råkade trycka hysteriskt på knappen så det blev två inlägg:)

Annapanna sa...

Du e fin... =)

Anonym sa...

hehehh
jätte fin, hängde med på den trenden också! går och drar i luggen hela tiden nu bara heheh
Du, tänkte höra med dig om jag får bli bjuden när hundarna gifter sig????? hahahha dog av skratt när jag läste Annans blogg! tror hon är lite stressad så där hehhehe
kram kram
Cathy!