torsdag 18 december 2008

Snart är det jul!

18/12 -08
Ja, jag lever faktiskt, men det är knappt.
Jag har 3 "lediga" dagar på 19 jobbdagar. Ser verkligen fram emot julledigheten kan jag säga, jag stänger 5 dagar i sträck!!!

Igår fixade betalningar av fakturor, bokföring, julhandling och pynt.
Jag svischade iväg till IKEA och Hemtex för att inhandla lite "julstämning" ljus, julduk och gardiner (blev bara till ett fönster, men ändå).
Direkt när jag började slå in paket så började stämningen smyga sig på, det är ju då det roliga börjar. Nästa år så ska jag köpa julklapparna tidigt!
J kom hem med en jättefin stor adventsstjärna och granen pyntar vi kanske ikväll.

J's föräldrar kommer upp i helgen och då ska vi fira jul med dom, det ska bli jättemysigt.
Jag ska göra hemmagjord sillsallad tänkte jag, gott, gott!
Jorå, nu börjar jag nog komma in i det lite...

Inga kommentarer: