torsdag 4 december 2008

Bästaste lägenheten!

4/12 -08
Flytten har gått jättebra.
Vår lägenhet är sååå fin!
Just nu står det grejer överallt och vi är väl inte helt sams med taperterna, men det är ju så'nt som ska fixas till så fort vi har landat. Jag vet inte ens vad jag skulle vilja ha för tapeter än, vi får väl bo in oss lite mer. Jag tror att vi kommer vara ganska överens om hur vi vill ha det.
Förhoppningsvis kan jag städa och plocka lite i helgen och kanske till och med mysa till det med lite jul- och adventsaker.

Jag sålde vår "gamla" diskmaskin igår, det kändes jätteskönt.
Både lite klirr i kassan och dessutom en sak mindre att hitta plats till.

Vovvarna är så duktiga och fina.
Joey är nog lite mer stressad över flytten än vad Jessie är.
Båda tycker nog att det är lite konstigt med flytten, nya dofter, våra gamla dofter på ett nytt ställe, hiss och en massa knas. Men dom kommer ju att vänja sig dom med.

3 kommentarer:

Annapanna sa...

Ser fram emot och se din lägenhetn så snart som möjligt! =)

Jenny sa...

Anytime darling!

Anonym sa...

Grattis till lägenheten!!
Jag väntar på inflyttningsfesten;)

Hoppas ni kommer att trivas jättemycket...

Kram Caroline