måndag 8 december 2008

Julstämning?

8/12 -08
Även andra Advent kom och gick och vi har fortfarande inget julpynt uppe.
Jo, en adventsljusstake och en adventsstjärna, men det är det enda.
Hur ska jag hinna få någon julstämming i år?!
Jag försöker med pepparkakor, clementiner och poppar på för fullt med julmusik i och utanför butiken. Det är ju ändå här jag är hela dagarna.

Vi har inte riktigt fått ordning i hemmet än, vi behöver inhandla lite förvaringsmöbler till kontoret, som numera finns i vardagsrummet.
Det var ju hemskt trevligt innan med ett extra rum till kontoret som man bara kunde stänga dörren till, lyx.
Fast nu har vi andra superlyxiga saker istället som jag är väldigt tacksam för.

1 kommentar:

Anonym sa...

hej hej

hoppas ni får till julstämningen så gott det går
kram kram

Cathy
maila mig din adress så kan jag skicka adressen till bloggen + lösen
kram

Cathy