torsdag 21 augusti 2008

Waaaaaaaah!

21/8 -08
Nu har vi gjort det!
Lägenheten är vår!
Vi har inte betalat den än, men kontrakt är skrivet och den är vår!!!
Senaste den 28 november flyttar vi in i vår tvåa på åttonde våningen på Bolinderstrand i Kallhäll.


Vi tog lite bilder när vi var där senast.
Från porten in i hallen.
På vänster sida har vi hall, toalett, en stor klädkammare och köket.
På höger sida, sovrum och matplats/vardagsrum.


Badrum...


...med badkar!


Sovrum




Köket


Köksvyn


Matplats

Vardagsrum


Vardagsrummet mot balkongen


Balkongen


Badet



Jag vill flytta nu på en gång!

4 kommentarer:

Anonym sa...

VÄNTA LITE NU!!!!

Här går man (jag) i godan ro in på sin väns blogg, med mätt mage och musik i högtalarna och vad läser man (jag)?

HON SKA FLYTTA?!!
Det här har jag minsann inte hört något om. eller har jag det, och sedan supit bort det?
Det hade ju inte varit *helt* överraskande i så fall...

Grattis darling i alla fall...

Jenny sa...

Tack sötis!
Det är nog tyvärr så att vi pratar för sällan och allt detta hände på en vecka.
Det är inte så långt ifrån där vi bor nu, så det är ingen flytt på 50 mil som vi gjorde senast. =0)

Catherine sa...

GRATTIS!!

så du lämnar den underbara BRo hehehheh
Jätte fint!

kram kram
Cathy!
länge sen jag såg dig p besök

kram kram

volvopys sa...

Precis en sån lägenhet har jag också bott i på Bolinderstrand. Flyttade för ett år sedan. Bodde på aronlindgrensv 2