fredag 22 augusti 2008

Kräftskiva

22/8 -08
Ikväll blir det kräftskiva igen.
Det blir min tredje i år och jag är bara jättenöjd! Det är ju sååå gott med kräftor.
Jag blev medbjuden av min söta frisörvän.
Hon ska bjuda sin personal på kräftskiva och eftersom jag och min personal (1 person) skulle få en så liten (men säkert ändå superkul) fest, så fick vi hänga med dom istället. Min extratjej jobbar faktiskt för min frisörkompis också ibland, så vi är inte två utbölingar som crashar deras privata fest eller så.
Det är ett skönt tjejgäng i olika åldrar, så det ska bli riktigt skoj.
Ser fram emot kvällen men inte morgondagen, jag ska nämligen jobba.
Jag jobbar ALDRIG bakfull!
Den enda lösningen som jag har haft på det på helgen är att aldrig festa på fredagar. Astråkigt men sant. Jag pallar liksom inte annars.
Jag vet att det kommer att bli tufft imorgon, men jag hoppas att det kommer att vara värt det...


By the way så höll jag just på att av misstag lägga upp det här på hemsidan för min butik istället för i min privata blogg. Det hade ju varit rättså skitjobbigt om kunderna hade läst detta och sedan kommit och handlat imorgon av en rödögd och svintrött tjej... hmmm.

Inga kommentarer: