måndag 18 augusti 2008

Har inte glömt!

18/8 -08
Man skulle lätt kunna tro att jag har glömt bort blogg, inloggningsuppgifter och hela alltet, men det har jag faktiskt inte gjort.
Jag har helt enkelt bara haft roligare saker för mig än att sitta framför datorn.
Idag är första dagen på nästan tre veckor som jag har suttit och jobbat med datorn, så jag tänkte att jag i alla fall skulle ge ifrån mig ett livstecken.
Jag lever! ;0)

För att sammanfatta veckorna som gått lite snabbt:
*Superskön semester
*En solig dag på Sandhamn
*Födelsedagskalas för svägerskan
*Middag på Tapasrestaurang i Hornstull, vääldigt trevligt
*Kräftskiva med familjen, vi blev 12 pers. Superkul med sång och allt
*Lite jobb
*Lyx med nyfixade naglar
*Modemässa i Järlasjö
*Var på visning på en helt sjukt fin lägenhet
*Till banken
*Kräftskiva, en lite softare version hemma på balkongen. Galet god Västerbottenostpaj!

Idag blev jag ledig halva dagen i alla fall, så jag har hunnit jobba undan rätt så mycket av pappersarbetet här hemma.
Nu ska jag äta lite lunch och sedan bär det av till jobbet.

Att se fram emot närmaste tiden:
*Ännu en kräftskiva, denna gång med sköna tjejer
*Köp av en helt sjukt fin lägenhet med sjöutsikt!



1 kommentar:

Anonym sa...

hello!


härligt att veta att du lever heheheh!
SKa du lämna den underbara Kungsängen nu? eller är vid svartviken du menar?

kram kram

Cathy