måndag 25 augusti 2008

Myshelg

25/8 -08
Fredagens kräftskiva blev väldigt lyckad.
Goda kräftisar, tillbehör och öl.
Vi hoppade snaps och sång vid bordet, men tog igen det med drink och SingStar i vardagsrummet istället.
Jag bara älskar när folk bjuder på sig själv!
Min underbara frisörvän skrålade mest och högst av alla och det var sååå kul!
Det blev en väldigt lugn kräftskiva för jag skulle ju jobba på lördagen, men det var riktigt trevligt ändå.
Timmarna på jobbet på lördagen gick väldigt fort och på kvällen lagade jag och J mat. Vi var bara hemma och myste med vovvarna. Jag behövde det.

Igår droppade vi förbi mamma och pappa på förmiddagen och bjöd in oss själva på frukost och efter det pep vi iväg till Drottningholm och hundrastgården.
Där mötte vi upp J's bror, hans flickvän och hennes lilla mops Molly.
Solen sken och det var riktigt varmt vissa stunder. Vi bestämde oss för att ta en pizza i en park i Bromma där J's bror bor. Det var en superbra idé, mera så'nt.

Idag blev det jobb för hela slanten.
Jag var "ledig" idag, men var tvungen att sitta med bokföring och fakturor hela da'n.
Var inte alls sugen på det, men nu är det gjort och nästa måndag kanske jag kan vara ledig på riktigt...

Inga kommentarer: