söndag 29 juni 2008

Sköna söndag, nooot!

29/6 -08
Strålande sol och varmt för en gångs skull.
Då spenderar jag 10 timmar i butiken med inventering och prismärkning inför sommar-rean.
Hela bilen är nu full (den rymmer ju inte så mycket i och för sig lilla corsan) med returkartonger, plast och andra sopor som jag måste åka till återvinningsstationen med imorgon.
Jag har hängt iordning i butiken och allt är tipptopp inför morgondagen när rean börjar.
Men jag känner mig rätt mör nu faktiskt.
Tur för mig att J och hans bror fixade middagen annars hade det nog inte blivit någon mat för min del.
Men mat blev det, killarna fixade supergott grillat kött, sås och potatisgratäng.
Nu är jag så mätt och belåten att jag nästan inte orkar hålla ögonen öppna. =0)
Imorgon är jag ledig, det ska bli sååå skönt!

Pappa fick komma hem från sjukhuset idag.
Han är väl inte helt hundra i magen än, men det finns inget som de kan göra för honom just nu.
Inte på den avdelningen i alla fall.
Det verkar vara svårt att samköra för en del...

Jag tror att jag helt enkelt skiter i och duscha nu och hoppar rakt i säng istället. Tröttöga!
Natti, natti!

1 kommentar:

Annapanna sa...

Miss you my sunshine!