måndag 16 juni 2008

Ung och fräsch

16/6 -08
Var på Systemet för att köpa lite snaps till Midsommar-sillen.
Jag såg säkert jätteosäker ut, då jag inte har varit i just den butiken på jättelänge.
Letar runt efter en speciell flaska, men hittar den inte.
Tog en annan "det blir säker jättebra, brukar ju inte smaka så gott i alla fall".
På morgonen var jag hos naprapaten så jag hade inget smink och var väl kanske lite ruffsig i håret, vad vet jag.
När jag närmar mig kassan med flaska, väska och påsar (som jag av någon konstig anledning alltid bär med mig) säger tjejen i kassan innan jag riktigt kommit fram och ens haft chansen att få upp varken plånbok eller leg:
-"Jag kommer att fråga om leg", med en ganska bestämd ton.
-"Det går så bra så", säger jag och trasslar fram plånboken och ler. "Jag fyller ju bara 31 i sommar hi,hi"
-"Jaha, oj då! Men det är bättre att fråga en gång för mycket än en gång för lite" säger hon lite nervöst nästan.
-"Självklart, jag håller med", säger jag och tackar glatt för mig.
Jag sträcker på mig och är nöjd, men ändå lite fundersam...
Det skiljer 11 år mellan 20 och 31!
Ser jag verkligen ut att vara på gränsen till 20?
Dags att mogna kanske...?
Näääh!

1 kommentar:

Anonym sa...

hello

här har du en till som pendlar mellan 20 och 30 hahhaha

Du får JÄTTE gärna häng apå nästa gång, men varnar dig oftast blir det bara massa "kärringfilmer" hahahha, du vet kärlek, mode och sånt
kram kram