måndag 23 juni 2008

Midsommar

Vilken underbar Midsommarafton!
Sååå lyckad!
Jag delar med mig av mina bilder helt enkelt...

Välkomstdrink i hammocken.

Mingel på gårdsplanen.

Bra med eget boende när det är så många gäster som ska sova över.

Söta Pärla.

Nu kör vi igång maten, fram med potatisen.

Vi var 42 st festglada människor så det var fullt i ladan.
Vår söta värdinna välkomnade alla och drog lite korta regler.

Bl a talade hon om att hennes käre far gärna ville ha kvar all ved som han har huggit,
"så röker gör vi utomhus och tar väl hand om fimparna!"

Vi tackade för att vi fick komma och skålade!


Vårt värdinnepar, visst är di söta!
Den här bilden skickade de till en vän med texten. "Har jag något på läppen?"
Aj löööv ju görls!


Den här Piratens var ingen höjdare.


Eller vad säger du Sara?


En snabb rökpaus innan regnet kommer, för visst var det på väg.
Midsommarväder är midsommarväder.
Men det gjorde inte oss någonting, vi satt ju inne.




Men efter regn kom solsken...


och då spelade vi brännboll.


J satsar.


Kolla kossorna i bakgrunden, så mysigt!


Byte!
Nästan alla var med och spelade.






Här satsar vi allt!


Något stärkande i badtunnan? I fix!
Tyvärr var det bara en Piratens kvar och reaktionen blev ungefär den samma som Saras hi,hi!


Mer mat, dryck och sång hela kvällen lång!


Tack snälla söta tjejer för en riktigt lyckad Midsommarafton!
Ni hade verkligen jobbat hårt för att fixa med allt.
Vi hoppas verkligen att det blir repris på det här nästa år!

2 kommentarer:

Annapanna sa...

Fy bubblan för beska saker!!! Själv provade jag beska droppar och jag höll fan på och kräkas, bläää....!!! NO MORE!

Anonym sa...

Ååååhh, vilka bilder. Vad härligt vi hade det. Heja heja!

de där hemska dropparna.. Uhu.. Jag har fan mardrömmar om det fortfarande