lördag 28 juni 2008

Alltid är det något...

28/6 -08
Tidigare så har jag haft en stor kruka med blommor utanför butiken.
Jag tänkte att jag skulle göra den stor och tung så att ingen skulle orka flytta på den, men det gick inge bra.
Den har varit ute på äventyr flera gånger och senaste gången gick den helt sönder, mitt itu.
Nu har jag satsat på en liten och lätt som jag kan ta in på kvällen istället.

När jag kom till butiken på förmiddagen idag och skulle öppna så ligger det en sönderslagen ölflaska utanför min entré, sååå tråkigt!!!
Jag försökte styra vovvarna förbi glaset och in i butiken, sen var det bara att börja sopa.
Det är riktigt tråkigt att det hela tiden är något som måste fixas eller lagas, men så länge de små ligisterna låter bli mina skyltfönster så är jag glad. Peppar, peppar...

Inga kommentarer: