lördag 28 juni 2008

Sjukhusbesök

Efter jobbet idag så ska jag och mamma åka till sjukan och hälsa på farsgubben.
Han var tvungen att börja med en cellgiftsbehandling efter operationen.
Det verkar väl gått ganska (allting är relativt) bra trots biverkningar, men nu har han blivit dålig i magen.
I veckan blev han helt uttorkad, så han fick åka in till sjukan och få dropp. Han känner väl sig bättre, men magen är inte helt ok.
Pappa har diabetes också och får inte helt ordning på den med alla nya mediciner.
Läkarna har tagit en massa prover och vi hoppas att de kommer fram till något snart.
Mamma har varit och hälsat på varje dag tror jag men jag jobbar ju så sent, så jag hinner inte komma när det är besökstid. Jag får passa på idag när jag slutar tidigt.
Jag hoppas så klart att han blir bättre och får komma hem snart.

Inga kommentarer: