onsdag 14 oktober 2009

Uppdate

Förra veckan var bara helt galen. Det gick i ett.
Egentligen så har det väl inte lugnat ner sig, men ändå...

Förra måndagen så gick jag upp kl.07 för att åka och lämna in min fina, fina bil på service.
J var helt underbar och gick också upp alldeles för tidigt på sin lediga dag för att hämta hem mig därifrån. Det blev en lång dag med mycket fix och trix.

På tisdagen efter jobbet så var jag, J och J's bror inne på Chinateatern och tittade på Pablo Francisco med vänner.
Det var längesedan jag skrattade så mycket.
Notering:
Gå på stand-up ofta! Bra gjort av mig att köpa säsongskort på Norra Brunn. Se till att boka in fler kvällar.

I torsdags var det VIP-kväll hos min enda konkurrent i kommunen (för butiken).
Jag och mamma blev inbjudna och det var supertrevligt.
Det blev lite stressigt eftersom det började kl.19 och jag själv stänger kl.19 på torsdagar, men det löste sig bra.
Alltid lika roligt att "spionera" i andra butiker.
Jag tycker väl egentligen att dom mer är ett komplement än en konkurrent.
Sen men rolig kväll.

I lördags efter jobbet så åkte jag hem och hämtade J för att sedan pipa iväg till mamma och pappa på middag. Det är ju mysigt att äta tillsammans.
Sedan bar det av till Bålsta med brorsan för fotboll och öl (Mmmh beer... det var alldeles för längesedan).

Förra veckan så var det chokladmässa på Nordiska muséet och i söndags åkte jag med mamma, pappa och min underbara gudson dit.
Choklad i mängder kan jag säga!
Helt ärligt så är jag nog inte någon chokladmänniska så där men det var kul att göra något annorlunda och mysigt att hänga lite med min fantastiska gullpluttgudson.

Trött som ett djur (kan jag erkänna) så var det dags att jobba igen i måndags.
Skulle varit ledig och hade bokat in tid för både nya naglar och färgning av fransar och bryn men, men shit happens. Min extra-tjej blev dålig så det var bara att köra på i butiken.

Igår hade vi möte med Centrumföreningen. Jag sitter som sekreterare där.
Det var ett väldigt trevligt möte där föreningen bjöd på middag.
Återigen, sen men trevlig kväll.

Till helgen kommer mina fina svärisar upp och hälsar på, det ska bli sååå mysigt!

Inga kommentarer: