söndag 4 oktober 2009

Lugn helg

Igår var första gången på en vecka som jag inte vaknade med feber, det var en härlig känsla.
Näsan är fortfarande jättetäppt och jag har fortfarande huvudvärk till och från, men snart så är jag frisk på riktigt.

Efter jobbet igår så pep jag iväg vill mamma och pappa.
Det blev lunch/middag och sedan lämnade vi pappa med doggisarna och åkte ut på landet.
Det var dags för ljusparty.
Regnet öste ner utanför fönstrena och vinden ven. En helt perfekt kväll att sitta inne med trevligt sällskap, snacka lite skit, tända och shoppa en massa ljus.

Imorgon ska jag lämna in bilen på service.
Det kommer inte att bli billigt men vad gör man inte för sin lilla ride.
My toyota is fantastic!

2 kommentarer:

Annapanna sa...

Jag kör precis samma kur, ha ha ha!!!

Komiskt!

Compeed is the shit! =)

PÖZZ!

Anonym sa...

Hello!

Härligt att du mår bättre!

Tänkte komma förbi och shoppa lite hos di men hann inte!
en annan gång

kram kram

Cathy