måndag 27 oktober 2008

Vissen

27/10 -08
Känner mig allmänt vissen.
Kan vara sorgen efter brorsan och S's förlorade dotter, och att jag har sovit som en kratta flera nätter, och att det blir kolmörkt kl.17 numera, och att jag har slarvat bort min plånbok med företagskort och hela baletten, och att jag jobbade sex dagar förra veckan och bara var ledig söndag, men jag vet inte säkert...

På onsdag är det begravning av fina lilla Amelia.
Det känns fortfarande jättejobbigt och jag får en klump i halsen varje gång jag tänker på henne, brorsan och S. Jag tror att min brorson är lite för liten för att verkligen förstå vad som händer, men det är klart att hela hans värld också har förändrats precis som vår.

Imorgon ska jag till naprapaten.
Hoppas att hon kan knäppa mig tillrätta igen.

2 kommentarer:

Annapanna sa...

Kompis... Vi måste träffas och bara bubbla... Miss you! Är så mycket hela tiden bara...

En Brobaren med firre skulle inte sitta fel eller vad tycks?

Bamsekjam om dig!

Jenny sa...

Say when, så hänger jag på!
Bamsekjamisar tillbaka darling!