torsdag 9 juli 2009

Bättre sent än aldrig

Midsommar 2009
Det här är så typiskt oss: jag med dubbelhaka och Joakim blundar.
Ett nytt försök... Något bättre ändå. =0)

Vissa däckade innan dansen vid midsommarstången.
Det blev inga bilder vid stången för precis när lekledaren sa "Nu kör vi igång dansen" så kom ööösregnet. När dansen var slut så kom solen tillbaka.
På och av, precis som midsommar ska vara.

Helgrillat vildsvin.


Massor med trevligt folk.

Ville man ha mer mat fick man fixa det själv.

Kände mig ändå rätt säker på det där...







Storslagen underhållning på kvällen.




Sen plockades gitarren fram och det blev sång och dans.

Jag behöver inte hoppa över gärsgårdar och plocka blommor och sova på för jag har redan hittat min man.


1 kommentar:

Mysan sa...

Gud vilken härlig midsommar! Samma klass som förra året;) Pöss