torsdag 12 februari 2009

Smått & gott

12/2 -09
Korvkalaset i lördags var en hit.
Vi var hemma hos Anna och Starsky och käkade korv, drack öl och tjattrade hela kvällen och det var sååå himla trevligt.
Jag är ju aldrig ute på stan och partar längre, men det kändes så skönt att inte vara på förfest.
Jag kan ibland känna lite stress nästan för att man ska vidare ut. Det får inte bli försent, man vill lyssna på några fler låtar innan man drar, taxin står och väntar, man hittar inte sin halsduk osv.
Det är väl kul på sitt sätt men jag tyckte att det var jättemysigt att bara vara hemma hos dom i lördags.
Jag och J tog sista tåget hem (01.37) och var väl hemma och i säng vid 02.30, precis lagom kväll.

I söndags var det kalas hos min lilla brorson.
Tre år... Herregud vad tiden går!!!
Tänk att våran lilla plutt liksom går och pratar och äter själv och mimar till engelska låtar och "spelar" gitarr och busar och ritar...
(2006)


I måndags var jag på modemässan i Järla sjö och la ordrar till nästa höst.
Det var jättekul men oj vad trött jag var på kvällen.
Det är faktiskt väldigt ansträngande att titta på så många jättefina saker och fatta så många beslut på en och samma dag (ja eller nej, färger, antal, leveransmånader m.m).
Det kan vara väldigt jobbigt men jag ÄLSKAR mitt jobb!

Efter alla aktiviteter och alldeles för lite sömn under helgen och veckan så var jag helt färdig igår kväll.
Jag somnade kl.23.20 och vaknade inte förrän kl.8.30. Nio timmars sömn, det var längesen!
Jag vaknade och kände mig utvilad och det var inte igår kan jag säga.
Under dagen har jag bestämt mig för att bli bättre på att gå och lägga mig i tid, jag mår ju så bra när jag har sovit ordentligt.

Inga kommentarer: