lördag 28 februari 2009

Trasig men partysugen!

28/2 -09
Joey är lätt "fel-timead" just nu.
Han dricker antagligen för mycket och för sent på kvällen (vi ska se över hans dryckesvanor) så han vaknar kl.6-7 på morgonen (har gjort hela veckan *suck*) och är superkissnödig. Eftersom J tar sista kvällsprommisen varje kväll så ligger det på mig att ta morgonen... Lagom road kan jag säga!
Jag är så trött heeela tiden! Jag ser helt hemsk ut, måste nog lyfta mig i ansiktet snart! Thank God for make up, ha, ha!
Det enda positiva är att jag får mycket mer tid på morgonen innan jobbet. Imorse t ex tog jag ett långt skönt bad, fixade håret och gjorde mig iordning i godan ro. Annars brukar det vara snabbdusch och panikfrukost =0)

En av mina sköna bönor från Göteborg är uppe i Stockholm och då måste jag ju passa på att träffa henne. Hon och en plugg-kompis skulle hälsa på en tredje plugg-kompis som tydligen bor här. Här och här... Hökarängen, så det är dit det bär av i eftermiddag efter jobbet. Det ska bli superkul, jag är ju aldrig ute och partar!

Inga kommentarer: