måndag 17 mars 2008

Vovve, villa...

17/3 -08
Underbar dag igår!
Solen sken och det var riktigt skönt ute.
Jag och J hade bestämt oss för att åka och titta på ett hus som det var visning på.
Vi är lite sugna på att köpa ett men har inte ens bestämt oss för var vi vill bo. =0)
Vi har fått massor med råd och tips bl a att vi ska titta på minst 15- 20 hus innan vi bestämmer oss. Vi är väl uppe i fyra nu...
J var dock tvungen att rycka in som innebandytränare på en match, så jag tog med mammsen och vovvarna istället.
Huset var ok. Jag jublar kanske inte för det var en del saker som behövdes fixas till badrum, golv, trappa och så'nt och jag (tjejen med mest fritid i världen, NOT!) är väl inte helt sugen på det just nu. Det får smälta in helt enkelt.
Jag och mammsen tog en liten promenad i området med vovvarna och det är sååå mysigt där. En massa fina hus och en promenadväg ganska precis vid Mälaren. Det gjorde ju inget att solen sken och vattnet glittrade. Känner mig såld på området ialla fall, men vi får se var vi hamnar.
J och killarna vann matchen och J fick en pizza som tack för hjälpen. =0)
Det är en till visning på huset ikväll, så vi ska åka dit igen och titta.

1 kommentar:

Anonym sa...

Somebody's growing up...