onsdag 26 mars 2008

Lite trasig

26/3 -08
Åh, trött idag!
Trodde att jag hade laddat upp mig när jag var ledig, men det tog visst lite på krafterna att vara ledig.
Det var supermysigt att hälsa på "hemma" igen (det var ju trots allt hemma i 7 år).
Jag träffade massor med sköna vänner, besökte min gamla butik och "syster"-butiken till den. Självklart umgicks vi med J's föräldrar också.
Vovvarna var aströtta heeela tiden, nya lukter och promenader varje dag.

Igår körde verkligheten igång igen med inköpsmöte på morgonen (jag var i butiken vid 9-tiden) och styrelsemöte med centrumföreningen kl.18.30.
Däremellan sålde jag varor, hängde om i butiken (måste få plats med vårnyheterna) och efterlyste varor som inte kommit i tid. Full fart!
Idag har jag fortsatt med butiken. Jag borde egentligen skylta om i skyltfönstrena också, men jag orkar bara inte just idag.
Jag har en del "borde"n hemma också, men ikväll tänker jag bara slappa.
Kanske gå och lägga mig tidigt...

2 kommentarer:

Annapanna sa...

Inte stressa vännen... Längtar tills i helgen när vi ska ses! Då ska vi mysa, snacka skit och bara va... MISS YOU!

Jenny sa...

I miss you too!
Ser också fram emot helgen JÄTTEmycket!
Pöss!