måndag 21 mars 2011

Söndag

I morse tog vi en kort prommis med vovvarna (mina knän är inge bra...).
Det blev en liten photosession vid vattnet och sedan gick vi hem för att äta frukost.
Eftersom jag känner att jag inte kan gå så mycket just nu så bestämde vi oss för att åka till en hundrastgård så att doggisarna fick rejsa loss lite. Och gissa om dom gjorde. 
Dom var lite trögstartade första, det var ju ändå lite slask där och det ääär ju så obehagligt att blöta ner tassarna. Men när dom hittade ett område med barmark, löv och gegga så lossnade det.
När vi kom hem blev det hunddusch.

När jag ändå höll på så tog jag alla blommorna också.
Dom är inte många MEN dom lever och det är jag väldigt nöjd över.
Jag tror att det var solen och vårkänslorna som tog över för jag putsade faktiskt fönstren vid balkongen och balkongdörren också. Nu har vi fri sikt ut och kan följa när isen försvinner från Mälaren. Jag hoppas att det inte dröjer allt för länge...

En perfekt avslutning på en skön dag, söndagmiddag med familjen (minus lillebror tyvärr) hemma hos mamma och pappa. Alltid lika mysigt!

2 kommentarer:

Annapanna sa...

Oj, det märks att jag inte läst så mycket bloggar på senaste...
Gudars, vad du har uppdaterat, kul!

Vad kul att du gillar bilden. Tror jag ska måla den på stortavla med akryl. Riktigt sugen! men då får det blir lite mindre bröst, ha!

PÖZZ

Jenny sa...

Ha, ha!
Du och dina bröst!