måndag 21 mars 2011

Smått & gott

I torsdags hade J ett jobbevent på kvällen och sov borta. 
Jag tycker att det är så tråkigt att laga middag till mig själv så det blev det enklaste jag kom på: sallad med ölkorv.
Rätt motsägelsefullt men jättegott!
Vi har köpt nya tallrikar. Dom är lite asymetriska. 
J tycker att dom ser ut som när man häller pannkakssmet i stekpannan... Ja, kanske det.

I fredags fick J äntligen nyttja sin  födelsedagspresentbiljett (han fyller i november...).
Det var dags för Henrik Schyffert och Fredrik Lindströms "Ljust & fräscht" på Berns.
Jag kan varmt rekommendera showen! Mycket skratt och igenkänning. Pricksäkert! 
Dom här killarna är ju proffs helt enkelt.
Vi tyckte väl inte att middagsarrangemanget var helt hundra, man satt väldigt trångt och det kändes väldigt mycket som "löpande band", så jag tycker nog att man ska äta någon annanstans och sedan gå och titta på Cirkus när dom kör där.
Men som sagt gå och se! 

Inga kommentarer: