tisdag 15 mars 2011

Otur

Jag var inne i stan idag.
(Fick en rejäl undersökning av mina knän som har värkt och varit röda och varma i en veckas tid. Det gör skitont men ska visst gå att lösa med hjälp av en sjukgymnast. Måste göra ett uppehåll i träningen så länge, typiskt!)
När jag för en gångs skull var inne i stora staden så tänkte jag att jag skulle gå och kolla på NK's vårskyltning, för att själv få lite inspiration till mina egna skyltfönster.
Men, ALLA fönster hade en vit nerdragen rullgardin där det stod "Nordiska Kompaniet skyltar om". WTF! Så gick det med den inspirationen.
Jag kanske förbrukade min tur hos läkaren... Väl förbrukad tur i så fall.

2 kommentarer:

Carolines Oas sa...

Just det!! Vira Blåtira!! hihi

Men det där tugget kommer jag itne ihåg...

ha en mysig helg

Kram Caroline

Carolines Oas sa...

Just det!! Vira Blåtira!! hihi

Men det där tugget kommer jag itne ihåg...

ha en mysig helg

Kram Caroline