onsdag 23 mars 2011

Skitgris

Igår så lyxade jag till det och köpte en handtvätt till min bil.
Jättelägligt precis innan lön, men ändå...
Bilen var galet skitig, nästan helt grå(!), och den blev ju sååå fin.
Det var lätt värt pengarna. 

När jag kom dit så frågade han i kassan om jag ville ha insidan gjord också men jag sa nej. Sedan frågade han som skulle tvätta bilen samma sak men jag sa nej då med. Jag tycker absolut att det behövs för den ser verkligen hemsk ut och snart ska det göras, men vi ska vara hundvakt i helgen och dom två underbara damerna ska åka i min bil så det kändes lite onödigt.
När jag hämtade bilen så stod killen som hade gjort jobbet där bredvid kassan. 
-"Vad fort det gick" sa jag. 
-"Mmmh" sa han. "Nästa gång tar vi insidan också."
Jag bara garvade! -"Jag veeet!"

När jag sedan kom ut till min fina nytvättade bil och hoppade in så såg jag att han hade spolat av mattorna nedanför framsätena i alla fall. Han kunde liksom inte hejda sig. 
Jag får väl åka dit nästa vecka och ta insidan också... =0) 
Jag gillar folk som anstränger sig lite extra.

Inga kommentarer: