måndag 16 november 2009

Jobbe

Känner att jag inte har så mycket tid över till bloggandet just nu.
Veckan har rullat på som vanligt med jobb, möten och hundprommisar.
Helgen blev lugn, Idol i fredags, middag hemma hos mamma och pappa igår och idag blev det en liten shoppingtur till Stinsen.

Målet med shoppingturen var att hitta en "hundjacka" (jacka för promenader med vovvarna, inte för dyr, varm, lätt-tvättad men ändå ganska snygg om jag skulle behöva ha den vid något annat tillfälle än i skogen).
Jag har jackor i butiken men jag vill ha en med mycket fickor och helst ska den vara röd också.
Jag hittade ingen som passade.
Vi åkte hem igen och jag satte mig och kolla på nätet och hittade en på Halens.
499,-? Det är taget!
Har precis knappat in min beställning och ser fram emot leveransen.

Ikäll var det soffan som gällde, med filmen "Män som hatar kvinnor".
Jag förstår om vi var dom sista i Sverige som såg den, men om det finns någon kvar där ute som inte har sett den än så säger jag bara: Se den!
Jätteläskig och hemsk med shit vad bra.

Klockan är 01:16 just nu och jag måste bädda nytt innan jag kan krypa ner i sängen så nu fick det vara nog med skrivandet.
Vi hörs!

Inga kommentarer: