torsdag 19 november 2009

Ja, lite besviken

Trots ganska bra planering (enligt mig själv) för veckans middagar så slutade kvällen ändå med...

...hämtmat från Thairestaurangen vid jobbet.

Blev kvar på jobbet lite längre än vad jag hade tänkt och hade valet att antingen springa till affären och handla mat och sedan åka hem och laga den (till mig själv eftersom J var borta ikväll) eller köpa färdigmat och bara åka hem och äta.
Kl.20.55 var valet inte så svårt, tyvärr.
Vi har verkligen fastnat i färdigmatsträsket och jag tyckte att jag var duktig som planerade middagen fyra dagar i förväg. Det höll i två dagar...

Det spelar ingen roll.
Det kommer en ny vecka nästa vecka, då kan jag planera bättre.

1 kommentar:

Annapanna sa...

Jag tror det är höstens fel.
Ingen ork till nånting.
Jag brukar tycka det är kul och laga mat, men nu? Nä nä... inte det inte...

Ses ikväll darling! Kul det ska bli!