torsdag 13 november 2008

Stooopp!

13/11 -08
Hjälp vad tiden springer på! Vad är det som händer?!
Det är snart två veckor sedan min fina J fyllde år.
Är det så kanske att jag tyckte tiden stannade för snart fyra veckor sedan och livet bara har fortsatt utan att jag har hängt med?

Under dessa snart fyra veckor har lillebror tagit körkort, jag jobbat sex dagar i veckan, sovit alldeles för lite, varit hos naprapaten tre gånger, haft inköpsmöten, varit på "grav-fika", firat J's 30 årsdag en hel helg, varit till vetten med Jessie (ont i örat), hållt i ett styrelsemöte i centrumföreningen, KÖPT BIL(!), kört svägerska till sjukhuset för att hälsa på sin mamma som blev dålig (är ok nu), "skolat in" min nyagamla extratjej på jobbet.
Upp och ner, hit och dit i känslo-karusellen...

Igår var jag hos min söta vän och fick massage och oj vad jag behövde det.
Det var helt underbart, tack, tack, tack!

Jag har köpt min drömbil!
J och hans pappa har hjälpt mig med inköpet då bilen fanns i Göteborg.
I söndags fick jag äntligen hem min lilla pärla. Supertack för hjälpen J och G.
Den är jättefin och bra och fin. Sa jag att den var fin?

Imorgon väntar vi storbesök ;0) hemma och på lördag är det kalas för svägerskans lillasyster som fyller 18. Fullt ös, medvetslös.

Om två veckor ungefär så flyttar vi.
Paniken kommer ganska fort när jag tänker på att jag endast har packat en halv kartong med grejer.
J säger (med glimten i ögat) att "det är lugnt, det tar väl bara en timme att packa ändå."
Som sagt: Panik!

1 kommentar:

Annapanna sa...

He he, visst fan är det storfrämmande! ;)