tisdag 18 november 2008

Det blir snart lugnt...

18/11 -08
Da'n efter den supertrevliga 18 årsfesten blev det en tur till IKEA för att inhandla flyttkartonger och lite andra måste-ha-grejer (lillebror fick köra).
Det blev bakfyllepizza både till lunch och middag.
Tyvärr blev det massor över så jag har ätit pizza till lunch i två dagar nu.
Min kropp måste älska mig!

J har krockat min nya underbara fina, fina bil.
Tur att det bara var mot en lyktstolpe på parkeringen och inget allvarligare och att han själv inte skadade sig.
Tråkigt att det är krockad...
Men, men, det är bara att fixa. Det är ju "bara" en bil.

Jag har jättedåligt samvete för att hundarna kommer i andra hand, för det gör dom just nu.
På söndag måste det bli en tur till Drottningholm och hundöarna.

En av mina sköna bönor från Göteborg ringde idag och sa att hon kommer upp i helgen!
Superkul!!!
Jag har saknat henne och den andra bönan jättemycket.


Tio dagar kvar till flytt!

1 kommentar:

Anonym sa...

hoppas det är lite bättre med er allihopa!
Synd med bilen men skönt att ingen skadades!

Hoppas du får ihop allt försök inte att stressa så mycket bara
kram kram

cathy