lördag 22 november 2008

Snooor!

22/11 -08
Jag är sjuk! Usch!
Jag har feber, nyser och hostar.
Jag tycker väääldigt synd om mig själv.
Det tråkiga är att J också är sjuk, så där får man ju inget medhåll. Han är ju upptagen med att synd om sig själv så klart. Det blir ju så när man mår dåligt.
Mamma och pappa har bjudit oss på middag idag, det ska bli mysigt.
Egentligen skulle jag behöva åka hem (jobbar ju som vanligt ändå) och lägga mig i sängen och sova ett par timmar, men jag kanske hinner med det också.

Min ena sköna böna från Göteborg kom upp igår.
Det var jättemysigt.
Vi var på en invigning av en liten pysselbutik i Kungsängen efter att jag hade stängt min butik, sedan åkte vi hem till ett dukat bord och åt riktigt god mat, tack J!
Det blev massor av chips, dip, godis och prat framför TV:n, precis lagom sysselsättning för sjuklingar.
Efter ett besök i butiken idag så satte jag bönan på pendeltåget till stan där Nisse fick ta över. Det skulle bli snowboarduppvisning och lite bira för tjejerna ikväll tror jag, hoppas att ni får det bra!
Klä på er för nu är vintern här!

Sex dagar kvar till flytt!

3 kommentarer:

Catherine sa...

Hoppas du kryar på dig snart!
Är själv hemma med ett sjukt barn:-(
kram kram

Anonym sa...

Uuuusch, dumma snor!
Du var tapper som tog så bra hand om mig, trots att du mådde så dåligt :)

Puss mitt fina hjärta

Annapanna sa...

Hej min lille Bempis... Hoppas du mår bättre. Vi pyser till Sälen snart. Ska bli kul!
Hoppas ni får en trevlig helg!

Bamsekjam!