onsdag 28 maj 2008

Dålig mage

I lördags bestämde sig antagligen våran lilla Joey att sätta i sig något riktigt dåligt från marken ute!
På söndagen så fick han så'n kraftig diarée att jag var tvungen att köra honom till Ultuna djursjukhus.
Han blev inskriven och skulle få dropp.

Jag hade lovat mina sköna bönor från Göteborg att vi skulle åka till min butik och kolla in kläderna, istället fick de vara hemma med Jessie.

Igår ringde jag Ultuna och trodde att vi skulle få hem honom idag, men det bidde inte så.
De skulle ge honom mat under dagen idag och ville behålla honom så de kunde se att hans mage klarade maten.
Imorgon tänker jag hämta hem honom oavsett, tror jag.
Det är hemskt tomt här hemma måste jag säga.
Ingen av oss kan sova ordentligt heller.
Inatt vaknade jag tre gånger och två av gångerna så var J också vaken.
Jessie har varit uppe och tassat och sedan kommit och lagt sig igen.
Vi längtar efter vårat lilla monster...





1 kommentar:

Anonym sa...

Usch, hoppas han snart blir bättre!